با SALES PLUS به دانش بازرگانی خود بیشتر اعتماد کنید

امروزه اهمیت CRM بر هیچکس پوشیده نیست. در حوزه تجارت، نرم افزار SALES PLUS به عنوان ابزاری قدرتمند به یاری دانش هوشمندانه بازرگانان می آید تا مدیریتی برتر با انگیزه ای بهتر برای سازمان ایجاد کند.
با وجود مزایایی چون بسته ارتباط با مشتری، دریافت و ثبت دو طرفه ی سوابق مالی (یکپارچگی با نرم افزار سپیدار)، مدیریت کمپین های تبلیغاتی، فروش و خرید، امکان کلاس بندی مشتریان و امکانات فراوان دیگری از این دست به گسترش شغلی شما کمک می نماید. اینجا از پیچیدگی خبری نیست. برای شما با هر میزان آگاهی، نرم افزاری تهیه شده است که می تواند تعامل با مشتریان را بهبود بخشد و تک تک آنان را ارج دهد و این همه آن چیزیست که دنیای تجارت امروز می طلبد.

پیمانکار با SALES PLUS نرم افزار ایده آل خود را یافته است.

به دلیل ماهیت کار پیمانکاران در ارتباط با کارفرمایان و شرکت در مناقصه ها، استفاده از نرم افزارSALES PLUS (یکپارچه یا سیستم حسابداری سپیدار) بسیار کارآمد خواهد بود.این نرم افزار قابلیت دریافت سوابق ( اطلاعات شخصی و مالی مشتری) و ثبت اطلاعات دو طرفه را دارد.
امکان مرکز تماس (caller ID)، مدیریت تقویم های کاری و عملیاتی، قراردادها، وظایف، پیگیری و یادآوری ها، ارسال پیامک، ایمیل و فکس هوشمند و درخواست های مشتری توانسته است یکی از نسخ مفید و موفق CRM را برای این گروه تهیه نماید. تعامل آسان با کارفرما در نرم افزارSALES PLUS طعم موفقیت مستمر و تجربه کاردرمحیطی ساده را یک جا به شما هدیه می دهد.

تولیدات مشتری مدارانه به واسطه ی SALES PLUS

نرم افزار SALES PLUS با امکاناتی چون بسته ارتباط با مشتری شامل (پرونده مشتریان ، ثبت تماس و سوابق ارتباط با هرمشتری و...) گزارشگیری، ارسال ایمیل یا پیامک جهت نظر سنجی و نیاز سنجی بازار، ثبت دیدگاه ها و گلایه های مشتریان و ارج نهادن به نظریات ایشان، اطلاعات ارزشمندی را گردآوری می کند که استفاده از آن ها در امر تولید باعث صرفه جویی درهزینه های بازار سازی، بازاریابی و همچنین هزینه-فرصت های تولید خواهد بود.
نرم افزار SALES PLUS طعم موفقیت مستمر و تجربه کاردرمحیطی ساده را یک جا به شما هدیه می دهد.

شرکت های خدماتی به دنبال تعامل بیشتر با SALES PLUS

ماهیت شرکت های خدماتی، ارتباطی و تعاملی است. در عین حال نظم و حسابداری دقیق می طلبد. نرم افزار SALES PLUS ابزاری برجسته در جهت ارتباط با مشتریان، توانسته است به مدیران و مدیران ارشد فعال در این بخش جهت ایجاد تعامل با کارفرمایان یاری برساند.
بسته های ارتباط با مشتری، مدیریت تقویم های عملیاتی، راه های ارتباط جمعی هوشمند، مدیریت کمپین های تبلیغاتی، فروش، خرید، قراردادها، یکپارچگی با سیستم حسابداری سپیدار، پشتیبانی قوی و مزایای بسیار دیگر از ویژگی های این نرم افزار است.

نرم افزار SALES PLUS طعم موفقیت مستمر و تجربه کاردرمحیطی ساده را یک جا به شما هدیه می دهد.

یک فروشگاه مدرن به نظم، انرژی مثبت و SALES PLUS نیاز دارد.

فروشگاه از هر نوعی که باشد مکانی برای خرید، فروش و حضور مشتری است. فروشگاه های اینترنتی هم از این قاعده مبرا نیستند،گرچه حضور مشتری در آن ها به صورت مجازی صورت می گیرد. هدف در این مکان ها، یک تجربه خوب خرید برای مشتری است.

یک نرم افزار ارتباط با مشتری مثل SALES PLUS که با سیستم حسابداری یک پارچه باشد، بسیاری از نیازهای یک فروشگاه مانند: مدیریت فروش، خرید، کمپین های تبلیغاتی با ارسال هوشمند، وظایف، تقویم های عملیاتی و کاری، فرم ساز و چرخه های کاری، لیست قیمت و... را برآورده می سازد که این رضایت مندی مشتریان را به همراه دارد.

نرم افزار SALES PLUS طعم موفقیت مستمر و تجربه کاردرمحیطی ساده را یک جا به شما هدیه می دهد.