اقتدارکسب وکارهای بزرگ با نرم افزار SALES PLUS

بنا به تعریف بانک مرکزی ایران، عنوان بنگاه‌ بزرگ بر تمامي اشخاص حقيقي يا حقوقي داراي 100 نفر پرسنل و بيشتر تعلق می گیرد. توسعه کمی کسب و کارهای تولیدی و تجاری کوچک ومتوسط، با وجود نقش مثبت در اقتصاد و ایجاد اشتغال در کشور تنها در کوتاه مدت موثر است ودرنهایت برای ایجاد ثبات و پایداری راهی به جز ادغام و وسعت کسب وکار نخواهد بود. دو درصد از کسب و کارهای کشور در ردیف بنگاه‌ های بزرگ هستند که پایه و موتور محرک اصلی اقتصاد کشورها را تشکیل می‌دهند.

مدیریت وابسته به پرسنل زیاد این نوع سازمان ها، عوامل متعدد بیرونی در زنجیره تامین و تعدد مشتریان، مدیریتی یکپارچه و دقیق در ارتباط با بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش می طلبد و نرم افزارهای CRM بخش مهمی از این نیاز خواهند بود. همچنین نظر به در صد بالای صادرات کل کشور توسط این نوع بنگاه ها، نقش مدیریت ارتباط با مشتری بسیار با اهمیت می شود . امروزه شرکت های تجاری دردنیا به واحد CRM مجهزند زیرا این بخش گاهی یکی از شروط عقد قرارداد را شامل می شود. از این رو مبحث Ticketing اهمیت فراوانی پیدا کرده است.

SALES PLUS نرم افزاری ساده و کارآمد است که با حفظ سوابق، امکان ثبت اطلاعات، در خواست ها و شناخت مشتریان بیش سود ده را داراست. با مدیریت چرخه های کاری می توان وظایف را از پیش تعیین و ازطریق مدیریت وظایف، یادآوری و پی گیری نمود . مدیریت کمپین های تبلیغاتی، استفاده از ارسال متنی هوشمند از طرق مختلف و کاربرد آسان شبکه های اجتماعی، ارتباطات تلفنی راحت وکم هزینه، مدیریت خرید و فروش، قراردادها و امکانات فراوان دیگر از مزایای این نرم افزار پر کاربرد است . از دیگر ویژگی مهم آن می توان به ثبت دو طرفه اطلاعات مالی و یکپارچگی با نرم افزار حسابداری سپیدار اشاره کرد.

وسعت بخشی با نرم افزار SALES PLUS به کسب و کارهای متوسط

استراتژی صنعتی در کشور ما، منطبق بر توسعه صنایع کوچک و متوسط پایه‌ریزی شده که میانگین پایداری آنها در کشور 2سال و 4ماه تخمین زده شده است. به دلیل مشکلات و معضلاتی که این صنایع با آن روبه‌رو هستند، در کشورهای توسعه‌یافته صنایع متوسط در یک رشته با یکدیگر ترکیب یا ادغام می شوند و صنعت بزرگتری را به وجود می آورند تا آسیب‌پذیری شرکت ها در مقابل نوسانات اقتصادی کاهش یابد. در عین حال سهم به مراتب بیشتری را از بازار نصیب خود می کنند. بنا به تعریف دستور العمل تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط سال 96 بانک جمهوری اسلامی ایران یک بنگاه متوسط، بنگاه اقتصادی است که تعداد کارکنان آنان طی یکسال گذشته بین 50 تا 100 نفر بوده است.

برای مدیریت ارتباط مشتری در ادغام هایی چنین وسیع وپیچیده یک سیستم جامع ساده و کارآمد مانند نرم افزارSALES PLUS نیاز است تا در عین حفظ سوابق اطلاعات مشتریان و یکپارچگی با نرم افزارهای موجود (مانند نرم افزار حسابداری سپیدار) بتواند با اجحاف کامل بر مدیریت خرید وفروش، درخواست ها، ارتباطات تماس، چرخه های کاری و پیگیری و یادآوری وظایف، از پیچیدگی های روابط داخل سازمانی بکاهد و جهت توسعه بخشی کمپین های قدرتمند تبلیغاتی ایجاد کند.

کارهای بزگ با SALES PLUS در کسب و کارهای کوچک

سرمایه‌گذاری در بنگاه‌های بزرگ اقتصادی به ازای هر فرصت شغلی بالاست، به همین دلیل دولت در برنامه ریزی کلان خود به توسعه بنگاه های کوچک پرداخته است. بنا به تعریف دستور العمل تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط سال 96 بانک جمهوری اسلامی ایران، بنگاه های اقتصادی که تعداد کارکنان آن ها در طی یکسال گذشته کمتر از 50 نفر باشد، بنگاه کوچک نامیده می شود. که درصد بالایی از آن مربوط به کسب و کار های زیر ده نفر است. استراتژی صنایع کوچک به دلیل ظرفیت و نیاز بالای نیروی کار در کشور تهیه و تدوین شده است. چقدر به توسعه صنایع کوچک و پایداری آنان توجه می شود؟ از دلایل شکست آن ها می توان به نبود مهارت بازاریابی، طرح‌های مناسب اولیه، نیازسنجی، مهارت کسب و کار، نوآوری و تحقیقات و نبود آموزش و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد.

صاحب یک کسب و کارکوچک یک تصمیم گیرنده مطلق است. پروژه ها را شخصا مدیریت و زمان بندی می کند، برنامه ها را پیش می برد. به طور مستقیم در ارتباط با اقشار مختلف و مشتریان است، ساعات زیاد به کار اختصاص می دهد و در صورت لزوم مدیریت بحران می کند زیرا، هر لحظه امکان فروپاشی وجود دارد. میانگین پایداری بنگا‌ه‌های کوچک در کشور 2 سال و4ماه است. بنابراین علاوه بر مسائل بالا شروع یک کسب و کار نیاز جدی به انگیزه، علاقه و استعداد دارد. بدون آنکه از نقش تحقیقات وسیع و برنامه‌ریزی صحیح غافل شویم.

برای مدیران پرمشغله شرکت های کوچک SALES PLUS نرم افزاری ساده و کارآمد است که جایگاه ویژه ای را در بازار نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری به خود اختصاص داده است. مدیران کسب و کارهای کوچک به این وسیله به سوابق اطلاعات مشتریان و همچنین پرسنل شرکت در هر زمان و مکان دسترسی خواهند داشت. از مزایای دیگر سیستم؛ مدیریت تقویم های کاری و عملیاتی، وظایف و پی گیری و یادآوری ها، کمپین های تبلیغاتی هوشمند و یکپارچگی با سیستم حسابداری که مدیریت خرید و فروش را تسهیل می سازد و در ایجاد و ارسال فاکتور دقیق و سریع تر عمل می کند. چرخه های کاری در زمان کرده و با دقت بالا وظایف را برای تک تک پرسنل تعریف می کند. از آن گذشته راه ارتباطی خوبی برای نگه داشت مشتری از طریق مرکز تماس آسان و ارسال متنی هوشمند از طریق پیامک ایمیل و فکس خواهد بود.